štvrtok 10. septembra 2020

Vlastní obdelníkové nášivky Medicopter 117

Velmi dlouhou dobu jsem toužil po nějakém předmětu s tématikou Medicopteru 117, nedávno mi tak napadlo, že bych si mohl zkusit dát vyhotovit nášivky Medicopteru 117. To se nakonec povedlo, objednal jsem si celkem 4 nášivky Medicopteru. Ta jedna větší rozměr 8x5 cm a zbylé tři 6x4 cm. Nášivky sice nejsou originální, ale jsou velmi povedené, přesně jako originál. Do budoucna přemýšlím, že bych si ještě zkusil nechat vyhotovit i kulaté nášivky s logem Medicopteru, jaké měli v seriálu na bundách a kombinézách. Tyto obdélníkové nášivky měli v seriálu pouze piloti na kožených bundách.


2 komentáre:

  1. Skvělý nápad :-) Líbí se mi to.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky :) Už jsem objednal i kulaté nášivky, budou však hotové až někdy v říjnu.

      Odstrániť